Hand pressing a cloud computing icon on blurred cityscape background

 

Digitalisera event!

Digitaliseringen utmanar alla branscher i sin frammarsch och är idag ett givet ämne på allas läppar när det diskuteras framtid och utveckling. Ni vill självklart att ert varumärke ska vara näst intill synonymt med innovation och uppfattas som en modern aktör på marknaden.

Vi på Guestlogic brinner för att hjälpa våra kunder att ständigt ligga i framkant med de främsta lösningarna inom Guest management och digital aktivering. Se nedan på några av de lösningarna vi genomfört under våren.

 

unnamed

Produktlansering

Produktlansering med besökare från hela världen med högt fokus på hospitality.
2500 NFC-band registrerades med personliga val och gav tillträde till olika delar av eventet. Mobiltelefoner och kameror var förbjudet då nya modeller lanserades under eventet. Vi använde NFC-teknik för att möjliggöra interaktion och kommunikation utan att gästerna hade tillgång till sin
mobiltelefon.

 

unnamed-1

Säljaktivitet

Ledande försäkrings- och mäklarbolag önskade engagera och skapa ”boost” under en dag med fokus på försäljning och temat “boiler room”. Uppemot 100 medarbetare från olika kontor fick en personlig profil i vår eventapp där samtlig försäljningsaktivitet loggades och projicerades på storbild i realtid. Lösningen fungerande som motivationsfaktor samtidigt som viktig statistik och data genererades.

 

unnamed-2

Management konferens

Strategikonferens för en av Nordens största teleoperatörer och deras organisations 250 nyckelpersoner. Vår tjänst möjliggjorde kommunikation mellan ledning och medarbetare inför, under och efter arrangemanget. Så att aktuella fokusområden kunde identifieras samt utvärderas i realtid.

 

unnamed-3

Branschforum

Ett av mediebranschens större branschforum önskade en anpassad lösning för registrering och biljettering för sina besökare. Under eventet möjliggjorde vi interaktion där deltagarna kunde rösta, ställa frågor och komma med feedback till moderatorer och en pågående paneldebatt. Arrangören fick viktig information om sina besökare och säkerställde att inga obehöriga personer fick tillträdde.
Comments are closed.