Betallösning event

Minimera det administrativa arbetet med betalevent

Minimera det administrativa arbete ett betalevent medför och effektivisera processen genom att implementera en automatiserad betallösning för ert event. En proffsig betallösning underlättar biljettköp för användare och du som arrangör behöver inte sitta med manuell fakturering och jaga in betalningarna. Automatiska påminnelser skickas ut och ni kan fokusera på att genomföra ett bra event.

Integrera betallösning

Guestlogic integrerar några av de största betallösningarna på marknaden och gör det på så vis tryggt och enkelt för er att ta betalt från besökare eller utställare, de kan betala direkt med sitt kort vid anmälan eller få en digital faktura skickad efter registreringen. Ni kommer att spara mycket tid i jämförelse med att fakturera manuellt eller hantera betalningar på plats.

Integrera betallösningen på anmälnings- eller registreringssidan och ni behöver inte tänka på att sammanställa faktureringsuppgifter och fakturera i efterhand. Hantera enkelt eventuella justeringar av fakturor med ett eget log-in.

Kort eller faktura

Vi sätter upp och implementerar betallösningen på er eventhemsida med antingen kortbetalning, faktura eller båda delarna via t ex Payex.se. Ni kan välja att antingen skriva ett avtal med Payex på egen hand eller att ansluta till våra befintliga avtal för att kunna hantera transaktionerna. Har ni sen tidigare en förstahandspartner kan vi även hjälpa er att implementera just den betallösningen.

En digital betalningsmetod möjliggör att du som arrangör får full insyn och sammanställningar över samtliga transaktioner. Det är även av säkerhetsskäl en fördel att undvika kontantbetalning och istället välja en digital betallösning.